Bence genel anestezi olma spinal iğnesinin normal iğneden farkı yok acı olarak ayrıca doğuma başlamadan sakinleştirici isterseniz yapıyorlar ben istemiştim böyle rahat oluyorsunuz tabiki yine sizin kararınız. Genel anestezi sonrası ayılma kendine gelme olayı da var bir de bebeğiniz doğar doğmaz yanağınıza koyuyorlar ilk siz görüyorsunuz fln bu anları kaçırmayın benim de canım çok tatlıdır 2.sezeryanı olucam çok heyecanlıyım sırf bebeğin o ilk anını görmek için ❤️