babaadayi32
Oğlumuzun bugün kontrolü vardı 16. Haftaya adım attık. Daha öncesinde ikili tarama testinde bir sıkıntı olmadığı için 3 lü tarama istemedi doktorumuz bugün kontrolde bebeğimizin bağırsağında parlaklık olduğunu farketti doktor bu bi riskmidir endişeleniyoruz. 20. Haftada geniş çaplı kontrol yapılacak ve bugün 3 lü tarama testine girdi eşim sonuçlar çıkacak.
Senaagnsdvc
Bizimde parlaklık vardı ama doktor o anda bebekte gaz olabilir o yüzdende öyle çıkmış olabilir dedi
Meryemekrem
Benimde cıktı ama doktorum renkli ultrasonda baka.bir sorun çıkmadı bu yüzden normal zamanla geçiyor dedi.