betaaaasx ben doğumu memlekete yapacağım mecburi gidiyorum eğer bulduğunuz yerde bayram güzel geçecekse çevreniz varsa bence hiç gitmeyin zor geçer tabi çocuklar içinde kendiniz için de değişiklik olmasını istiyorsanız da geze geze gidin bir iki saate yürüyüş yaparsınız doktor bi ara bana demişti varis çorabı giyersen daha rahat edersin