berfinbicer Merhaba 20+5 haftalık hamileyim doktor bebeğin suyunun fazla olduğu söyledi bir dahaki kontrolünde tekrardan hatırlat takip edelim dedi her kontrole gittiğimde bebek haftasıyla uyumlu değil bir hafta önde gidiyor dedi var mı bu durumu yaşayan?
beyzzsenturkkk berfinbicer 13. haftadan beri fazlaydı 30 da suyum düzeldi yüklemede şekerim çıkmadı. bebeğime de iri denildi ama iri doğmadı
imrencan berfinbicer Merhaba benimde 23+5 te kontrolümde su fazlalığım olduğunu söyledi doktorum ve şekerden şüphelendi açlık 104 çıktı fakat şeker yüklemesini doktor olarak önermiyormuş ben yaptırma taraftarıyım ama ne yapacağım bilemiyorum farklı bir görüş için başka doktora da gideceğim şuan haftasıyla uyumlu gidiyor
Karahisari imrencan 1 hafta boyunca açlık tokluk kontrolü yapabilirsiniz. Ne güzel bence doktorunuzun önermemesi.