25.haftamdayım. Bir yarım saattir gaz sancısı gibi sancım var, yatınca çok belirgin. Gaz da çıkartamıyorum :/ eşim masj flan yaptı ama cıks. alt kasıklarımda karnımda sert bu sancı başka bi şey değildir değil mi? Nasıl ayırt edebilirim ? Başıklara baktım tedirgin oldum :(