Keziban 34 haftalık gebeyim ayak altlarım yanıyor çözüm bulan varsa önerilerinizi yazabilir misiniz☺️
usengecevhanimi Keziban benim hamile değilkende oluyordu. Islak bezde buldum ben çareyi. Müslin bir bezi ıslatıp sıkıyorum iyice ayaklarıma örtüyorum iyi geliyor. Yazın çok olur genelde bende
Keziban gizemli00 Allah affetsin kınadan nefret ediyorum özellikle kokusu var ya benim için iğrenç ötesi