19 haftalık gebeyim ve ilk gebeliğim. şimdiye kadar ayda bir olcak şekilde hep özel kliniğe gitmiştim. tahlil vs vermek istediğim için çam sakuradan randevu aldım. gittiğimde dr ultrason kağıdı vermedi. ilk kendi baktı son 10-20 saniyesinde ekranını çevirdi bana gösterdi bebişimi. ama bi afalladım acaba dedim neden vermedi sistwm mi değişti e nabıza falan mı yükleniyor gibi düşündüm. dr da zaten oda da cok tutmadı max 3dk falan durmuşumdur oda da. yani boy kg bile bilgisini vermedi. ben en son sorunca söyledi. tahlil sonucu için tekrar gittiğimde yine baktı dr cinsiyeti özelde demişti dr ama tabi ben yinede sordum ne görüyorsunuz hocam diye tarama testlerini yaptırdın mı diye sordu hayır dedim. suratı düştü doktorun sonra detaylıda öğrenirsin o zmn dedi. ekranı bile çevirip göstermedi, direkt çıkardı odadan. diş tedavisi olmam gerekiyor onu bile sorunca o kadar saçma cevaplar verdi ki. odadan çıktım eşimle arabaya binince ağladım🥲 çocuğumu bile göremedim falan diye. yani cidden çok bilgisizliğime geliyor ilk kez böyle bir durumla karşılaştım. devlet hastanesinde neden ultrason kağıdı verilmiyor aklım halen bunu almıyor. yani özel olarak talep mi bekleniyor anlayamıyorum. siz böyle bir durum yaşadınız mı? ya da ben mi talep etmeliyim bilemiyorum bilenlerinizz yardımcı olabilir mii