Mammmm aslında 40 çıkınca rahatlarsın dedikleri her bebekte geçerli değil, hâlâ küçük ve hala uykusu düzensiz haliyle, yani az daha sabır. Gece gündüz ayrımı tamamen otursun, gece beslenmesi de aza indiğinde daha kesintisiz uyuyor, uykularının böyle olması çok normal yani benim ilk bebegim de öyleydi