ebstpclk vajinusmus raporum olduğu halde ilk normal dogumu denediler en son artık gucum kalmayinca bebeğimde riske girince sezeryana aldilar . şuan da da 3 uncu gebeligim 4 yıl geçti uzerinden 2 sezeryanim var normal doğum diyorlar valla şunu soyleyebilirim acı eşiğim düşük demişsin ya ona istinaden keşke 3 gun sancı cekseydim ama o sezaryana almasalardi bak ben 29 yaşındayım 8 yıllık evliyim ve hala alttan vajinal muayne olamıyorum çok aşırı bir korkum var pskilojik ve çok ileri seviye normslde ilk doğummda psikolog kesinlikle normal doguma zorlanamaz diye rapor yazdı bas hekim onayli bak dusun sezaryan hiç kolay bir ameliyat değil her iki dogumumda da ilk gunden kalktım yurudum ama buna rağmen o ilk kalkmanin acısı çok fena