Ayy arkadaşlar ağrıması tabi ki zor keşke hiç ağrımasa ama ne yalan söyleyeyim yalnız olmadığım için de sevindim. Çünkü doktor ne kadar normal dese de böyle bir ağrı normal olamaz diye düşünüyordum korkuyordum. Bel çukurum ağrıyor benim biraz kambur durunca rahatlıyorum.