fffiliz iyi yaptın hiç keyfini kaçırma güzel düşün, eğer çok büyük beslenme değişikliği/ ilaç kullanımı ya da stres olmadıysa pkos başa sarmaz, merak etme. 4 sene önce ben de pkos tanısı aldım, düzenli beslenip hareket edince gayet yönetilebilir seviyede ilerliyor her şey