zeynepdaygar Kızlar salı beta 7 çıkmıştı adetim de şindi iki gündür geçiyor ama dünden beri acayip kasık kramplarım batmalarım oluyor sık sık ama kısa sürüyorlar en fazla 30sn-1dk yarın tekrar beta vericem ama normal mi bu kadar ağrı olması
lokismommy 6 gün geçmiş nerdeyse yarın bi daha kan verirsen kesinleşir ağrılar da normal ilk haftalarda adet olcakmışım gibi ağrım ve batmalarım oluyordu hatta korkuyordum ya adet olursam diye