Merhaba kızlar şuan 2 ci gebeliğim 7+4 4 haftalıkkken hastaneye gittim doktor bir kese görmüştü. Dün gece acile gittim kadın doğuma doktor ikiz gebelik dedi iki kesede bebek vardı kalp atışlarını duydum şok oldum. Nasıl bakacağım diye tedirginim sadece Allah olmayanlarada nasip etsin inşallah duamdır