rabiaalabebe dilaraky beta 89 çok mu düşük acaba ya ilk hamileligimde 1624le öğrenmistim bunda 89cikri beta
tubitolo24 rabiaalabebe hayır tabiiki sadece erken öğrenmişsiniz ben beta 55le öğrendim şuan9 haftalık hamileyim
annelik132 dilaraky aynı durumdayız bir kızım var bizde ikinciyi düşümüyorduk gecen ay silik çizgim cıkmıstı ama regli olmustum dün test yaptım seninki gibi cıktı yarın kan vericem 🤗
dilaraky annelik132 ay ben de yarın gideceğim sonuçlar çıkınca yazalım son adet tarihin ne zamandı benim 21 nisan 😁 Bizde bir iki ay deneyelim olmazsa vazgeçebiliriz demiştik🤣
leonlulu dilaraky laboquıck benim favorim oldu gebesin canım benim testim de böyleydi gözün aydın 31 haftalık olduk bizde 🥰
rabiaalabebe dilaraky benim adetimden 4gun geçti 89du yarın gene kontrole gidicem kahverengi lekelenmem oluyor
hosgeldinbebekkk dilaraky yaaa tebrik ederim 🙏 benim de 2.gebeliğim oğlum 4 yaşında . Olursa olur olmazsa da denedik deriz moddayken direkt gebeliği öğrendim 😂 galiba böyle rahat olunca daha kolay oluyor 😂
annelik132 dilaraky 15 nisan benimde son adet tarihim ebeye mesaj atmıs makine yok çarsamba haberleselım dedi acilemi gitsem diye düşünüyorum
leonlulu dilaraky ben kan takibi yaptırmadım canım 8 haftaya kadar bekledim testi evde tam koyu olana kadar yaptım elimde vardı direk kese görmeye gittim ben ☺️
Yaprakunallar dilaraky hayırlı olun canım bende bu ay on gün kaladan beri adet oldum olcam gibi kasıklarım bekliyorum carsamba 20 si günüm halâ aynıyım
anneyim01 dilaraky hamilesin kuzum dua et bana da Bende hamile kalayım bu ay olmadı önümzdeki ay kalrım inş Saglıkla al kucagına inş🌸
dilaraky hosgeldinbebekkk teşekkür ederim valla bize de aynı öyle oldu😂 kaç haftalık oldun nasıl gidiyor😁
hosgeldinbebekkk dilaraky benim 7 haftalık bugün doktora gideceğiz kalp atışı için ❤️ ilke göre biraz farklı hafif bulantılarım var hayırlsı hakkımızda 🙏