gamzl Normal canım. Ben 40 gün boyunca kan gördüm ama son zamanlarda leke şeklinde gelmeye başladı. Kırkım çıkınca kanamam da bitti. Miktar olarak ilk günler biraz fazla oluyor sonrasında öyle ahım şahım bi kanama olmuyor ama ben doğum yaptıktan sonra adet kanamam arttı. İlk üç gün lohusa pedi kullanıyorum. 11 aylık bebeğim var ve ilk günler çok oluyor, taşıyor. Kırkımın içindeyken kontrolde her şey yolundaydı ama kırkım çıkınca gitmedim hiç. Umarım o da normaldir 😂😂