elifcnnnnnn hayır çekiyor ama sütüm çok fazla sık sık emzirdiğim için göğüsler çok uyarılıyor yenidoğan çenesi de tam güçlü performans gösteremediği sık yorulduğu ve midesi de kücük oldugu icin tam boşaltım olmuyor yani memede ki sütün üstüne süt ekleniyor. büyük kızımda mastite kadar gitmişti şimdi yine göğüslerim taş gibi oldu o yüzden beni rahatlatacak kadar sağıyorum tamamen sağarsam o boşluğu kapatmak için ekstra süt dolacak ekstra rahatsız edecek yani pompa bence şart. sütüm olmasaydı da göğüsümü uyarmak için kullanacaktım ya da sütü arttırmak için vs