melikemom5weeks 34 haftalık hamileyim ve öksürük var öksürdüğüm zaman göbeğimin üst kısmı ağrıyor sebebi nedir acaba
kedimekim melikemom5weeks bende 26 haftalığım iki gündür öksürmekten içim çıktı resme özellikle de akşam olunca artıyor bugün antibiyotik başladı doktor siz öksürüğe çare buldunuz mu benim de artık öksürmekten karnım açıyor bebeğe zarar verecek diye korkuyorum
melikemom5weeks kedimekim ben doktorumun onayı ile nane limon zencefil bala başladım bide parol içebilirsin dedi siz hangi doktora gittiniz de antibiyotik verdi acaba
kedimekim melikemom5weeks enfeksiyon hastalıkları doktoruna gittim antibiyotik başladığımdan beri öksürüğüm baya azaldı daha iyi hissediyorum kendimi bende ilk bi hafta öyle doğal ilerledim ama kötüleşmeye başladı maalesef başladım artık antibiyotiğe
melikemom5weeks kedimekim ben doktora gittiğim zaman göğüs hastalıklarına bana sana ilaç veremem erken doğum olur dedi
kedimekim melikemom5weeks bana öyle bir şey demedi ben bana yazılan ilaçları kadın doğum doktoruna da gösterdim kullanabilirsin ama sonrasında probiyotik kullan dedi