azra01 Kızlarrr sonunda doğurdum bugün 7 gün oldu size biraz yaşadıklarımı anlatmak istedim. Benim gibi korkan heyecanlananların içini biraz olsun serinletmek istedim. 😊😊 11 mayıs p.tesi ikinci sezeryanimi oldum. Sabah 8 de gittik 9 bucuk 10 gibi amaliyata alındım. Dogumum devlet hastanesinde oldu. Önce sonda taktılar inanın korkulacak bir agrı yok. Sonra odada bekledim geldiler sizi amaliyata alıyoruz dediler sedyeye yatırıp götürdüler. Cok korkuyordum içimden sürekli dua okudum falan kendimi sakinleştirmeye çalıştım. Amaliyathaneye alındım bekledik doktorlar geldi. Ben anestezi doktoruna cok korktuğumu söyledim bebegi aldıktan sonra beni uyutmasını istedim o da eger istersen uyuturuz duruma göre bakalım dedi. Ben hem mide bulantisi yasamak hemde hissederim falan diye korkuyordum. Çünkü ilk dogumumda hissetmiştim hemen uyutmuşlardi o yüzden hicbir sey anlamamıştım. Bu dogumumda bazı şeyleri yaşamak hissetmek beni korkutuyordu. Sonra belden igne vurdular gerçekten sinek ısırığı gibiydi kolumuza takılan serum bile daha çok ağrıtıyor diyebilirim. Sonra uzandım ve ayaklarım komple uyuştu hicbir sey hissetmedim amaliyata başladılar cok guzel gecti kafasi görünüyor poposu görünüyor falan dediler bebegi aldılar bi baktım bebeğimin sesi o an cok duygulandım bana gösterdiler üst taraftan sonra götürdüler. Tam 10:40 da bebeğim dogdu. Sonra beni diktiler falan o sırada baya mide bulantım oldu kafamı yana çevirdim ögürebilirsin dediler sonra ilac verdiler herhalde geçti. Ama ekip o kadar iyiydi ki benimle konuştular sakinlestirdiler anestezi doktoru sürekli iyi misin bi sikinti var mi diye sordu. Sonra uyutmami istemiştin ama bebegin odada seni bekliyor ayık gitmeni istiyorum dedi iyiki uyutmadi cunku cok rahat geçiyordu. 11:30 gibi odadaydim. Tam 8 saat sonra yürüyüp yemeye içmeye başladım. İlk ayağa kalkmak zordu yürüdükçe açıldım. Tam 24 saat sonra taburcu olduk ilk 2 gün zorlandım sonra toparlandim şuan cok şükür iyiyim bebeğimle kendim ilgileniyorum 🥰🥰 Merak ettiğiniz sormak istediğiniz birsey varsa seve seve cevaplarım. Rabbim herkese kolay hayırlı dogum nasip etsin. Şuan bebegimde hafif sarılık var onunla uğraşıyoruz insallah ilerlemez.
yoncagunes azra01 Allah uzun sağlıklı ömürler versin benımde 2. Sezeryan olucak biraz bende korku var galiba cunku neler olacağını az çok biliyorum bende kusmuştum ameliyat sırasında demekki yalnız degılmısim
yarencan11 Bulantı yapıyor mu sezaryan benimde 2 doğumum ilki inanılmaz kolay geçti benim doğumdan 1 saat sonra hislerim yerine geldi ağrı çekmedim çok çabuk ayaklandım ve bidaba yatmadım ilkini özelde yaptım şimdi ise en öok korktuğum devlette kötü muamele görmek açıkcası inşallah ilkinde ki gibi kolay bi doğum yaparım yaa Allah analı babalı sağlıkla büyütsün inşallah hayırlı olsun 💫💫
azra01 yarencan11 sezeryan sırasında bulanti oluyor bende bundan korkuyordum ama korkulacak gibi degil kafamı yan çevirip kusmaya çalıştım ama olmadi ztn ilac falan verdiler galiba 2 dk icinde gecti. Bende ilkini özelde dogum yapmıştım ikincide devlette senin gibi kötü muamele görmekten korkuyordum ama kesinlikle oyle olmadi özelden farkı yoktu cok ilgililerdi. Sizde insallah sag salim kucağınıza alırsınız
azra01 yoncagunes aynn bende cok korkuyordum mide bulantısından ama benim cok midem bulandı kusmaya çalıştım ama olmadi
ftm_ayazzz azra01 gözünüz aydın olsun benimde ikinci olacak 19 haftalığız inanın çok merak ediyorum ne yaşayacağımı hangi hastahanede oldunuz acaba
yoldakibiri azra01 Rabbim analı babalı büyütsün. Şunu merak ediyorum alındığınız oda tek size mi aitti.
semahayall azra01 ya böyle şeyleri okumak o kadar iyi geliyor ki , benim ilk sezeryanda çok zordu. Şimdi ikinciye az kaldı , korku heyecan hepsi var valla , bebişiniz sağlıkla büyüsün , size de çok geçmiş olsun 💐
azra01 semahayall çok sagol canim sizde insallah sağlıkla kucağınıza alırsınız bende son haftalarda sürekli olumlu şeyleri okuyordum insana iyi geliyor😊🫶🏻
gozdeguzel azra01 en korktuğum ameliyat esnasında bulantı ve kusma yaşamak spinali yapar yapmaz taksalar ya bulantı ilacını madem bulantı yapıyor illa dememiz mi lazım