yasodkd İyi akşamlar kızlar adetim 2 gün geçti adet alacak mışım gibi ağrı çekiyorum 3 gündür normalde adet belirtilerimde mide bulantısı olmaz ama 3 gündür bulantıda var test yapıyorum silik çıkıyor tüm testler bu durumu yaşayanlar var mı aranızda
nazifeeeeeeeeee yasodkd eğer hamileyseniz adet olacak gibi ağrınızın olması normal diye biliyorum, şiddetli değilse sorun yok sanırım. Testleriniz silik çıktıysa bi kan verin bence
yasodkd duyguklcc silik çizgi belli oluyor ben adet günümde bu siliklikte gördüm sizin daha erken olduğundan olumlu olması daha muhtemel 😊
duyguklcc yasodkd yarın sabah ilk idrarla tekrar yapacağım eğer onda da çıkarsa sağlık ocağına gidip kan vereceğim ama 4-5 gün var daha Regle çok mu erken ki yaa
yasodkd duyguklcc erkenden kan testi vermedim daha önce ama bu testlerde eçıktığına göre kanda da çıkar herhalde düşükte olsa çıkar diye düşünüyorum