iz_l344 benim onaylandığı halde ilk gittiğimde kartımı vermemişlerdi bakanlığın hesap açması gerekiyormuş ondan sonra veriyorlar. ilköğretmenim ailem uygulamasını indirirseniz orada çocuklarım kısmında ödemeler var ona tıklayınca parayı ne zaman alabileceğiniz yazıyor.Benim 29 nisanda alacağım yazıyordu 3-4 gün öncesinden gidip kartımı almıştım