beybiy şimdi her hastane her doktor farklıdır. Ama bende 21 gün oldu doğum yapalı. 2. Gebelik ilki özelde olmuştı. Bu devlette,
38+4 de aldılar beni. Sabah yattım 3. Gün saat 15.30 da çıktım hastaneden 2 gece 3 gündüz yattım varsa sormak istedigniz yanıtliyim