oztakin Kızlar selam ikinciye hamileyim ilk doğumun batıkent medikal parkta yaptım. Çokta memnundum doktorumdan ama kendisi ayrılmış emekli olmuş artık. Çok üzüldüm şimdi hangi doktor hangi hastane fikirlerinizi deneyimlerinizi bekliyorum
mlkce oztakin çağrı Gülümser’e gidiyorum canım ben kendisi maidanda anlaşmalı olduğu hastane memorial
muhendistenfikirler oztakin ben Hülya Kula’ya gidiyorum. Kliniği çukurambar’da. Anlaşmalı olduğu hastaneler: memorial, TOBB ve hrs
muhendistenfikirler bilmemben kusura bakmayın görmemişim. Muayene ücreti 5 bin tl Benim Aksigorta-medisa sigortam var %80i bana geri iade ediliyor
muhendistenfikirler bilmemben doğum ücretleri de 40-50 bin arasındaydı memorial, koru ve hrs’de doğum yaptırıyor anlaşmalı olarak
bilmemben muhendistenfikirler çok teşekkür ediyorum cevap icin Yani şimdilik bilkent şehire gidiyorum ama doğuma kimin gireceği belli olmadığı için içime sinmiyor :( bahsettiğiniz doktora bakicam
muhendistenfikirler bilmemben liv hastanesinde Çetin arık var o da çok ilgili detaylı her şeyi anlatan bir doktor. Randevu alıp isterseniz onunla da görüşebilirsiniz. Ben ona da gitmiştim açıkçası iki doktor arasında kararsız kalmıştım Yine liv’de farklı doktorlar da var, belki içinize sinenler olur. Memorial’da da Kudret erkenekli var, o doktor da çok karşıma çıktı isterseniz yine araştırın 😊
bruja muhendistenfikirler memorialde tavsiye edilen hoca malesef bende geri dönülmesi zor zararlara yol açtı hakkımı helal etmiyorum
bilmemben muhendistenfikirler benim ilk dogumumu gerçekleştiren doktor da liv de prof dr ibrahim.alanbay dogum paketine 180 bin demişlerdi yanlış hatirlamiyorsam detayli usg epidural falan da yoktu gerek var mi emin olamıyorum
muhendistenfikirler bruja ya pek bilgim yok sadece çok karşıma çıkıyor. O yüzden ismini ilettim yoksa hiç görüşmedim kendisiyle ben. Buradan dile getirmeniz iyi oldu, seçecekler varsa ona göre yaklaşır 🙏🏻 Hülya Kula ve Çetin Arık ile görüştüm sadece
leblebi_ oztakin lokmanda irade hanım var tavsiye edebilirim çok iyi bi doktor ablam be arkadaşım orda doğum yaptı çok ilgiliydi
bruja bilmemben hastaneye ödeme yapmış olduğum için mecburen aynı hastaneden başka bir doktoru tercih ettim. Başta nesrin fenerde takipli olmak istedim ama randevumu aynı gün iptal ettiler sonra rastgele başka bir doktor seçtim, o da iyi mi kötü mü bilmediğim için tavsiye etmek istemiyorum. Keşke baştan başka hastane tercih etseydim diye düşünüyorum şimdi