ballim_dunya 5+3 deyim bugün biraz temizlik yaptım ondan kaynaklı da olabilir ama kasıklarım da ağrı var kendimi şiş ve nefes alamaz derecede hissediyorum normal mi kanamam vs yok çok şükür
aslhannnn Bende 5+4 üm benimde alt karında ağrım oluyor normal diye karşılıyorum rahim büyümesinden ötürü çok yormamaya çalışın kendinizi
ballim_dunya aslhannnn olabilir aslında iş yaptım diye düşündüm ondan kaynaklı felan diye ama büyümesini düşünemedim teşekkürler 🙏🏼
kedilivebebeli Bende öyle şişiyorum biraz is güç yapınca 6 haftalik benimde. İş güç yaparken toza maruz kaldıysanız oda şişirir ve nefes almakta zorlanırsınız
aslhannnn ballim_dunya Rica ederim hamileliğin ilk üç ayı daha dikkat etmemiz gereken aylar çok fazla kendinizi yormayın🌸
letaifhanim ballim_dunya yüksek ihtimalle gaz olabilir. Gaz da ağrı yapıyor çünkü banada başlarda yediklerim hep şişkinlik yapıyordu 🙂
ballim_dunya aslhannnn ev işi de bizi bekliyo ama hayatım 😂 bide kedili olunca ev 2 kat pis oluyor 😂🥰