11+1 den yazıyorum bulantı kusma hala devam maalesef prilam kullaniyorum ama ise yaramiyor ilk hamileligim de hic bulanti kusma olmamışti ama bu cok zor geçiyor. Asıl sorum şu arkadaşlar kustuktan sonra boğazım çok acıyor ve boğazımda birsey kalmış gibi oluyor yutkunurken cok zorlanıyorum bu her kusma da olmuyor bazılarında oluyor ve şuan çok kötüyüm yutkunurken zorlanıyorum bu durumu yaşayan var mı tecrübeleriniz nedir lütfen yardımcı olun