haticenursimsek Kızlar erken gebelik belritinizi ne zaman hissetttiniz mesela yada dalgalı oluyomuydu bi Oluyo bi olmuyo oluyomuydu birde neydi belirtiler en ince belirtiler kadwr diyom
annelik132 haticenursimsek kızımında çok çok erken başlamıştı belirtiler kan vermiştim cıkmamıstı o kadar erkendi suan hamileyim ama sıfır belirti
Krnn1 haticenursimsek erkeni bilmemde şuan 7+3üm bir hafta bulantım oldu bu hfta yok ama et yiyemiyorum bazı şeylerden kesildim
kedilivebebeli Benim en erken belirtim karnım gaz doluyor resmen hep aynısı oluyor birde bacak ağrısı
benazinci Ewwt cok dalgali . Bazen gebe olmadigimi hissediyorum . Suan 6.5 haftaligim . Ben 3.5 4 haftada öğrendim ilk belirtiler ayni regl belirtisi gibiydi sırt agrisi kasik agrisi göğüs hasasiyeti
Umutt22 Benim normalde adet olmadan iki üç gün önce ağrılarım başlar yavaş yavaş aynende öyle oldu ama olmadım adet günüm geçti bekledim ama 10 gün sonra test yaptım pozitif çıktı canım 🌸
annelik132 biryolcu0292gmailcom ilişkiden 8 gün sonra belirti başlamıştı baş dönmesi tansiyon düşüklüğü ertesi gün kan verdim cıkmamıstı sonra bekledim lekelenme oldu adetim gecikti test yaptım saniyesinde cıkmıstı
biryolcu0292gmailcom annelik132 bende sizin gibi kan verdim ama negatif çıktı bugün yest yaptim tam 13 geçti yine negatif çıktı adetime 2 gun var. Belirtileri var ama testte negatif cikiyor