Merhaba geçmiş olsun, hamile olmadan once ben de aynı şeyi yasadım. D dimer degerım yüksekti ve nefes alamıyordum ilaçlı tomografi çektiler pıhtı gormedıler ve zatürre gorduler. Ciğerlerim su toplamıstı bır de . 2 kutu evde antıbıyotık kullandım ama zaturrem ılerlemıstı 2 hafta hastanede yattım tum kontroller yapıldı pıhtı gorulmedı. Damardan antıbıyotıkle ıyılestım. Hastaneden cıktıgımda d dimer 0 olmustu. Hamıle kaldıgımda yenıden d dimer yuksek gorunuyor kan sulandırıcı ıgne vuruldum bır sure takıp edılıyor doktorum tarafından. Kadın dogum doktorunuz kan sulandırıcı ıgne onerebılır. Pıhtı cıksa da tedavısı kan sulandırıcı demıstı doktor bana