Senayerva anne hisseder dediler, aşırı tatlı yerken tatlı yemek istemedim ama ekşi de istemedim, erkek olacak galiba dedim, yok bulantın yoksa erkektir dediler o zaman oğlum oluyo dedim 😅 erkek ismi düşündük hatta karar verdik oğlum filan demeye başladık, erkek kıyafetleri her zaman cinsiyetçi yaklasmicam kıyafete dedim ama kız kıyafetleri bakmak aklıma bile gelmedi😅 doktor kıza benziyo dedi🤣🤣 ters köşe olduk 😅 sağlıcakla gelsinler gerisi önemli değil 🌸