Kızlar dün akşamdan beri sol kasığımda bıçak saplanması gibi bi ağrı var uzansamda uyusamda geçmiyo hareket zaten hissetmiyorum olumsuz düşünmek istemiyorum ama pek normal gibi değil yarın doktora gidicem ama bu haftada yaşadım normaldi yada yaşadım başıma şu geldi ihmal etme diyen var mı neyin nesi bu ağrı geçmiyo kötü bişey olsa kanama da olurdu ama değil mi bilenler aydınlatırsa sevinirim 3. Gebelik ama daha önce yaşamadım böyle bişy 🤷♂️