caglaay Selam adetime 1 gün var gebelik testim yoktu ovulasyon testi yaptım cift cizgi cikti hafif kasık agrılarımda var sizce gebelik var mıdır bu sekilde ögrenenler oldu mu aranızda? Yorumlarınızı bekliyorum
tubitolo24 caglaay ben bu tarz yazıları okuduğum için beta da gebeliğimi öğrenince evde ovülasyon testim vardı denedim ama sizin testten daha koyuydu sonuç yanıltmakta istemem belki ışık yansıması falandır ama inşallah hamilesinizdir🥰
kubracaliskn caglaay 2 gün sonra erken gebelik testi yaptım silik çıktı gidip kan verdim 47 ilk değerim ile öğrendim
mrmother caglaay bence var gibi geçen ay bende adetime 1 gün kala ovülasyon yaptım aynı sizinki gibi çıktı ertesi gün erken gebelik ve kaset yaptım silik çizgi vardı ve iki gün sonra kimyasala döndü maalesef ama umarım sizin vardır bize de haber verin sonucu
caglaay ayse81_ ben o kadar heyecanliyim ki yarını beklemeden özele kosup versem mi diye düsünüyorum ama bi yandan korkuyorum adetime 1 gün var ya olursam diye
ayse81_ caglaay aklına kötüyü getirme bence hamilesin çünkü ben de aynı adetime bir gün vardı ve o ay hiç umudum yoktu içimden geçti ovulasyon testi yaptım aynı böyle olmuştu ve sonrasında hemen gebelik testi yaptım çıkmıştı.olmadı sonucu da bekleme gebelik testi al nöbetçi eczaneden🥰
caglaay tubitolo24 ikinci cizgi aslinda cok net ama ısıktan dolayı öyle duruyor dediginiz gibi tesekkür ederim bu arada insallah🤗
tubitolo24 caglaay olabilir ışık fotoğrafta yanıltır sağdaki kadar netti çizgisi benimkinin güzel haberlerinizi bekliyorum ❤️❤️
caglaay kubracaliskn maalesef yok nöbetci eczanede cok uzak kaliyordu üsendim halsizimde biraz gidemedim