38 haftalık gebeyim bu gün bi anda hiç bir iş yapmamama rağmen bi an ayaklarımdan belime kadar uzanan bi ağrı başladı azalmak yerine çoğalıyor ve arada kasıklarıma vuruyor bebeğin hareketlerini de öyle sert bi şekilde değil de hafiften hissediyorum bi karnımın bi kısmını sertleştiriyor ayağı ile sorna geri duruyor ilk gebeliğim acaba kuruntumu yapıyorum bilmiyorum