Birdokunusmakrome ben gün sayıyordum öyle kötüydü ilk dönem,çoğu gitmiş azı kalmış,hepsi geçiyor,ikinci dönem çok tatşı geçiyor onu düşünün🌸üçüncü dönem de güzel ama aşırı ağırlaştım ben şuan bile oklavs yutmuş gibi ııturdum mel mel zamanın geçmedini bekliyorumgmglvlv