burcurulii benim de 3 bucuk yasında oglum var ben de SSVD istiyorum. 31. Haftaya geldim doktor bulamadım maalesef. Avrupa yakasındayım. Uygun olan yerlerde hastane kötü, hastane iyiyse fiyatlar ucuk 140 bin falan. Zeynep kamile gittim 2 kez cok iyi Aylin Hoca var orda ama dogumumu devlette yapmak konusunda endişeliyim maalesef