Meeemoom Ruhsuz 5.haftada ikiz olduklarını öğrendik ve aynı anda ikisininde kalp atışlarını dinlemiştik çok şükür 21 haftalık olduk🙏☺️
Ruhsuz Bsrakck benim ki duyulmadı bugün doktor ikizler geç gelişiyor dedi haftaya çarşamba gel dedi benım 5 haftalıkken 1 kese vardı bugun 7.haftam 2 kese gördük gec döllenme mi acaba kafam karıştı yolk sac var dedi kalp atışları için erken dedi
Bet0142 Ruhsuz geç döllenme olmus olabilir rabbim hayırlısını versin canım . Ben 5 haftalıkken gıttım kese görmeye 6. Haftada duymustum kalp seslerini ikisininde ... stres yapma dua ve tevekkülle gecır haftanı üzülmeden 🙏🏻
Aysemlg Ruhsuz normaldir canım 9. Haftada duyanlar görenler var . Benımde normalde doktorum 8. Haftada gel demişti ama kanama olunca kalp atışına alttan baktı . Duyarsın sende bi haftaya hayırlısıyla inşallah