senaakck gece 11de yatisim yapıldı suyum gelmişti ama sancım yok denecek kadar azdi. Sancılarım 2 gibi hissettirmeye başladı ama saat 3te şiddetlendi ama hiç açılmam yoktu; epidural de isteyemedim 4 cm den sonra yapıldığı için. Saat 5:30 da artık sancılar katlanilmaz olmuştu kontrole geldiklerinde 6 cm açılmam vardı hemen epidural istedim 05:45 gibi epidural yapıldı. 15-20 dk içerisinde zaten açılmam artmıştı ebe bebeğin kafasını görebildiğimi söylüyordu. Doktorum geldi hemen dogumhaneye geçtik. 3 ikinmada kızım kucağımdaydi. 2.5- 3 saat kadar şiddetli sancım oldu diyebilirim. Ama hayatının en güzel gecesiydi, düşündükçe duygulaniyorum sadece. Allah hepinize kolay doğumlar nasip etsin 🙏🏻