Ayten01 2. Kızım da pınar hoca da gebelik takibi yapıp doğumu da sezaryen o yaptı. O kadar çok memnun kaldım ki şimdi yine bebeğimiz olacak hemen pınar hanımdan randevu alcam. Çok iyi ekibi de çok iyiydi sonrasında kontrolümü de o yaptı ben çok memnun kalmıştım hastane de gayet temizdi çalışanlar çok ilgiliydi. Sanki kendi ablam doğumuma girmiş gibi yakın hissettim ortam bnm için önemliydi korkuyordum