deryaozturkk doğum ne zaman yazıldıysa kaderine o zaman gelecek, sakince son günlerinizin tadını çıkar canım. 40 hafta diye düşünme, 41-42-43 çok normal. 43+5′te dolurmuştu bir tanıdığım, tamamen müdahalesi ve suni sancısız🫠 doktoruyla takip edip kendi gelmesini beklediler ve sorunsuz geldi elhamdülillah