busrakrgzblg Iki gundur kalcamda kramp var suan daha kotu oldu artik adim atamiyorum oturup kalkamiyorum cok canim axiyor acile gitsem bisey yaparlar mi sizce yasayanlar yardimci olabilir mi bu durum cocuga zarar verr mi acaba 12 haftaligim
yesimmm01 busrakrgzblg magnezyum eksikliği el ayak bacak kalça da kramp yapar sade soda muz bunları tüketmeye çalış
buketdeniz19 busrakrgzblg canım magnezyum eksikliğinde oluyor bendede aynı şey vardı sanki sağ kalçam çıkmış gibiydi doktorum magnezyum başladı iyi geliyor doktoruna söyle zaten yazar kendisi
askistan Benimde o haftalarda başladı şu an 24 haftalık hamileyim ara ara tekrarlıyor yine bana magnezyum verdiler o biraz hafifletti
busrakrgzblg Magnezyum ve sade soda ic dedi magnezyum zaten kullaniyorum baska yapicak bsiey yok dedi
iremkkk busrakrgzblg ben de şu an 10 haftalık ama 8-9 haftalıkken kalçama çok kötü kramp girmişti yürüyemiyodum senin gibi parolla geçiştirdim şimdi yok çok şükür bi ara öyle geçmicek gibi oluyo ama Allahtan geçti. Yeni mi başladı sen de
busrakrgzblg iremkkk gecmis olsun evet bu hafta basladi ara ara olup geciyordu son 3 gundur hareketlerim kisitlandi adim atsrken aniden oluyor kitleniyorum inslalah hemen gecrr 3 yasinda kizim var surekli ayaktayim haliylede
iremkkk busrakrgzblg Benim de 5 yaşında kızım var bilirim o oturamama olayını ve dünden beri sağolsun tekrar başladı kramp beni de kitliyo ya yarın gidicem doktora muhtemelen magnezyum başlarız geçmiyo çünkü