İkinci gebeliğim ve daha bi kaç gün önce öğrendim karnımda adet sancısıyla beraber kramplar oluyor bu bana normal geldi fakat bel ağrımda çok fazla bugün bu durumu yaşayan varmı beta 149 çıkmıştı doktora gitmek için erken olduğu için randevuda almadım nırmalmidir sizce bu agrılat