senaakck İlkler korkutucudur çünkü bilinmezdir ve daha önce hiç başına gelmediği için ne yapacağını bilemez insan. Sürece akışa bırak kendini. Ebeler hemşireler doktorlar yönlendirir. En önemlisi vücudun ve bebeğin yönlendirir zaten. Süreci istediğin gibi yönetemedin diyelim. Ne olacak? Önemli olan süreci güzel yönetmek mi yoksa bebeğini sağlıkla kucağına alman ve senin sağlıklı olman mı? Tabii ki her doğum keşke enn pozitif şekilde olsa ama bunu da önden stres yaparak yapamazsın. O an yapman gereken kendini akışa bırakmak derin nefesler almak dua etmek ebenin gösterdiği hareketleri yapmak vs.