zeyzeynur minnos34 ilk 5 dk içinde çıkmadıysa kuruma çizgisidir ama tekrar yapın bence içiniz rahat olur hatta kan verseniz net sonuç alırsınız
Minelsu0606 minnos34 bence testin pozitif. Iki çizgi gördüğü de hamilesindir. Ben iki çocuğumu da testle öğrendim.
rustemli_08 minnos34 yeni hamileyseniz böyle oluyor.Kırmızı olması için 4,5 hafdalık olması gerekli. İnşAllah öyledir❤️
aslhannnn Çok erken gebeliklerde silik çıkıyor bende böyle öğrendim daha yeni 7 Mayıs da yaptım çok silik çıktı kan verdim dogrulandı
minnos34 rustemli_08 ama ertesi gün böyleydi hemen ilk 5 dk da çıkmadı kuruma çisgisi gibi geldi bana
minnos34 aslhannnn ben dün sabah yaptım bişe çıkmadı bgn baktım böyleydi kuruma diye düşündüm o yüzden
aslhannnn minnos34 yani regli gününüz geçmişse eğer bir kan tahlili yapıp baktırabilirsiniz en azından içinizde rahat etmiş olur düşünmemiş de olursunuz inşallah gönlünüzden geçen olur🌸
kedilivebebeli Bence gidip kan verin siz yalanci pozitif görüyorsunuz sanırım daha once de denk gelmiştim en iyisi kan vermek
kader27_68 İlk yarım saatte baktiysan sonra oluştuysa yanlıştır ama bazı testlerde erken gebelikte yarım saat 1 saat arayla görülebiliyor çizgi