nisanur63 Kızlar az önce doktordan çıktım bana kese var ama bebek henüz yok dedi adet tarihine görede 5 haftalık gebelik var görünmemesi normal mi 10 gün sonra gel dedi başka bişey demedi
Esma006 nisanur63 normal aşkım benim de öyleydi kendimi hirpaladim resmen yok boş gebelik fln iki gün boyu ağladım sonra gittim tekrar gözüktü çok şükür 6+4 de mi ne gözüktü halbuki kendime göre de 7+4 düm düşün aha yok dedim yani
pincat nisanur63 çok normal bende 5 haftalık kese bile görünmemişti şimdi 14 haftalık olduk çok şükür canınızı sıkmayın
ebruaks 6+3 gözüküyor kan tahlili sonrası doktora gittim boş gebelik haftaya gel dedi kaldım ne demek mesajlarınızı gördüm biraz içim rahatladı