salihaiz kızlar allah izin verirse haziran 21 e doktor gün verdi önce veya sonra doğum bekleniyor yaz ortası olduğu için sizce kalın battaniye de koymalımıyım bebişin çantasına çok kararsız kaldım.
beautiful_ salihaiz çok kalın battaniye değil de hafif ince olanlardan koyabilirsiniz diğerleri çok kalın olur ama eğer bavul tarzı birşey götüreceksiniz koyun kalsın havalar son zamanlarda çok karamsar
hunilii salihaiz bir tane penye battaniye bir kaç tane de müslin örtü koyun yeter, odalar sıcak oluyor müslinle daha iyi oluyor ilk doğumdan çıkınca hemşireye vereceğiniz kıyafetlerin yanına penye battaniyelerden koyabilirsiniz
3kedili2bebekli salihaiz tek kat penye koydum geçen hafta doğum yaptım gayet yetti hastaneler çok sıcak çünkü
beyzzsenturkkk salihaiz peluş battaniye koydum yattığı yerin altına koymak icin iyi ki koymuşum. ekstra 1 tane de ince nohut battaniye almıştım 2 gün önce doğum yaptım hastaneler sıcak oluyor havalarda sıcak gidiyor ama battaniye sart kesinlikle ısı kaybı çok oluyor