Kızlar selamlar 35+3 günlük hamileyim. Doktor bebeğin baş ve karın çevresinin iki hafta önden gittiğini söyledi 35.haftada 3100 gram çıktı bebek.eğer 37 veya 38de sancın gelirse ve bebek 3500 3600 gr civarı olursa normali deneriz ancak sancın gelmezse sezeryan tavsiye edeceğim dedi sizler ne düşünüyorsunuz ne yapmalıyım sizce