Merhaba kızlar,geçen hafta şehir hastanesinde randevum vardı.Doktor haftaya gel sabah kontrol randevusu olarak bakarım dedi.Biraz önce siteye girdim doktor yıllık izne çıkmış yani yarın yok şimdi ne yapacağım ben başka bir doktor bakar mı acaba randevusuz?