miyel Haftadayım peçeteye gelen kahverengi lekelenme ve ufak parça gördüm moralim çok bozuldu. Bu tarz bir şey yaşayan var mı
osimdiannee miyel geçmiş olsun canım acile git. Bazi gebeliklerde olan bir durum istiharet ve progestan fitil verebilirler 🌸
fyzn01 miyel evet git bende o durmu yaşadım 1 aydır yerdeyim hem iğne hep hap kullanıyorum halada oluyor kanama lekelneme
cnnulgrb miyel bende yaşadım dün yaşıyorum 5. Haftadayım kese göründü bir sıkıntı yok dedi ama neden kanama geliyor
miyel emmy06 doktor kanama düşük riski, düşeceği varsa bir şey ne yapsak da düşer dedi progestan verdi. İnşallah sonrasında problem olmaz :(
emmy06 miyel çok geçmiş olsun dinlenin bolca, fitilden sonra yarım saat yatın ayağınızın altına yastık koyun
5228 Benimde dünden beri belim ağrıyor arasırada kasıklarım ağrıyor şuan çok açık kahverengi leke geldi peçeteye 9+4 haftalık
5228 miyel progesteron fitil kullanıyorum ama acile gitmek için acele etmiyorum cuma günü kontrolüm var eğer kanama olursa gel demişti doktorum
rmy1 miyel olabildiğince tuvaletten tuvalete ayağa kalk bebeğim yerçekimi olmaması lazımmış yatman gerekli eğer yatarsan sürekli bir sıkıntın olmaz inşallah geçer fitil kullanmıştım bende progestan
rmy1 miyel 6.haftada başladı kanama alanım 2 hafta içinde bitti ama lekelenmem 14.haftaya kadar sürdü hala da ara ara açık kahverengi şekilde gelmeye başlıyor korkma ben şu an 16.haftamdayım bi sıkıntı yaşamadım lekeden başka
birmesele rmy1 şuan aynı durumu yaşıyorum bende 13. Haftamdayım kanama alanım var, 2 haftadır iğneden sonra kahverengiye döndü arada pembe de geliyor lekelenme , daha sürer yani
rmy1 birmesele aşkım benim 6 da başladı 8de bitti kanama alanım bu süre içinde gelmemişti fazla leke 8den sonra başladı leke gelmeye sebepsiz yere 14 e kadar sürdü şu an 17 deyim açıkçası artık takip etmiyorum beyaz çamaşır giyiyordum sürekli öyle takip ediyordum