Ne durumdasınız çiçeğim
Benim bat 19
Ben dpo 10da test yaptım evde pozitif kanda negatifti
Şimdilik bi baş dönmesi koku hassasiyeti ve mide bulantım var kasık ağrısı bel ağrısı da var bir kaç gündür sürekli tam adet olucam diyorum hâlâ gelen giden yok
Yarın kadın doğumda randevum var genel bi kontrol spiral kaydı çıkarttım geçen ay sonrası korunmama kararı aldık nasipse 3üncü bebişi istiyoruz
Dpo 10dan sonra bidaha test yapmadım bakalım yarın öğrenicem ne var yok sizde durum nasıl
Test yapan var mı
Pozitif haberler almaya bayılıyorum burda 🥰🌸🌸💐