1melekannesi3858 Kızlar ya dün de az bişey hissettim gibi bugün de hiç hissetmedim.ya kafayı yiyecem kötü bişey yoktur değil mi ya stres yaptım artık ya
orhismommmmmm 1melekannesi3858 30 a kadar Sureklı haraket hissetmemen normal 20 den sonra da bir gün hissedip iki uç gün hissetmedıgın olacak yinede görün bi
orhismommmmmm 1melekannesi3858 çok haklısın bende tedirgin olurdum kalp atışı dinleme cıhazı var haraket fln hissetmedıfınde alıp dinledım ben kullandım valla
QueenBahar_ 1melekannesi3858 normal canım heleki ilk gebelikse daha çok normal birde henüz küçük olduğu için hareket etse bile sen hissedemesin bazen
Mervedd06 1melekannesi3858 benimde 18+4 dün ilk defa hissettim bi daha olmadı normal diye düşünüyorum sıkma canını
1melekannesi3858 orhismommmmmm yok ya acildeki gelme 30 a kadar normal dedi ama yinede tedirgin oluyor insan
gizemmelike Kızlar korkmayın daha 19 haftalık küçük bir bebek sahibiyiz hepimiz normalde 25 haftalarda biraz daha net. Hissetmeye başlarız ve. Dr özellikle söylediği şey ise zaten 30 haftadan sorma. Tekme takibi yapın diye söylüyorlar
1melekannesi3858 QueenBahar_ yok ya işte ilk gebelik degil bitane kızım var bide 5 gebelik bu 3 düşük var
gizemmelike 1melekannesi3858 yok yok rabbimin izniyle bisi olmaz da sen tedbir için tabi git gönlünü rahat olsun
gizemmelike 1melekannesi3858 ya zaten. Daha böyle kelebek tekmesi olur. Rabbim izin versin siz bide 30 lü haftalarda görün benim bu 2 Gebelik ama asla unutmayalım her gebelik bir değildir kimse birbirine benzemez
1melekannesi3858 Mervedd06 ilk gebelik mi peki ayrıca ben bayadir hissediyordum yeni değil yani ama şükür az bı hareket etti
gizemmelike Mervedd06 tabiki normal merak etme ben ayda 4 sefer. Dr gdio soran insandım inanın kızlar ama bu kez ayda bir gidiyorum çok. Şükür
1melekannesi3858 gizemmelike benimde bu 5 gebelik 3 düşük var 1 de kızım var 3 yaşına girecek 8 ayda 30 haftada zaten hareket bol oluyo kizimdwn biliyorum onekli olan o haftaları görmek inşallah