Kızlar 1 aydır kanamam vardı ama kahverengiydi dünden beri kırmızı kanama geliyor acile gittik bebeklerin kalp atışı var dendi progestan kullanıyorum ama kanama dinmiyo bugünde baş dönmesi ve karnımda ağrı oldu suan iyiyim başına bu sekılde gelip gebeliği sağlıklı devam eden varmı bilgikendirirmisiniz