Aysenurkecici Ben ilk kızımda nivea set kullanmıştım şampuan bebek yağı pislik kremi Ama başka marka kullanıp memnun kalan varsa hangisini onerirsiniz?
Arzymn Aysenurkecici mustelayı çok sevdik biz, kokusu hafif, diğerleri çok ağır geliyor bana, çocupun kokusunu bastırıyor nerdeyse