Kızlar selam daha 6 haftalık gebeyim ama karnım ve midem o kadar şişki 7 ay gibi duruyor çok yemek yemiyorum aksine yiyesim çok gelmiyor ama şişlik inmiyor sabahları uyanınca yüzüm gözümde şiş oluyor böyle ödemle başlarsam sonunun düşünemiyorum bilgisi olan var mı